HTML

Évi Izraelben

Friss topikok

  • MGerg: Határeset Évi... Határeset. :-) Attól függ melyik modellt kaptad. :-) (2014.07.07. 16:39) Ehun vagyok e!
  • MGerg: Ja tényleg, panelmoly... :-) Majd legközelebb. :-) (2014.07.07. 16:35) D-1

Címkék

Archívum

D-1

2014.07.03. 16:21 Simone Lewis

Holnap indulok, nem mondom, hogy nem izgulok....
Reggel dolgoztam még pár órát, aztán szépen nekiálltam összekészíteni a cuccaimat. A listát egy ideje írtam, így gyorsan ment. Már csak az lesz a kihívás, hogy melyik felét hagyom itthon, ugyanis kb. kétszer annyi mindent szeretnék kivinni, mint ami elfér a bőröndömben.
Tervem a következő: ami nem élethalál kérdése, hogy nálam legyen (mint pl. a 3. pár nyári szandi), azt itthon hagyom. Ha valami mégis nagyon kell kint, amit nem viszek, azt megveszem kint. Tomi jön ki hozzám majd félidőben és hoz egy plusz üres poggyászt, amiben majd hazaküldhetem az ott beszerzett dolgokat. Vagyis, egész nyugodtan vehetek még ott is egy-két kacatot :)
Miután tegnap elpakoltam a varrógépet, most vettem észre, hogy a nyári lenge nadrágom ki van szakadva az ülepén. Így kicsomagoltam a varrógépet és gyorsan megvarrtam. Bízom benne, hogy nem fog újra kiszakadni és abban is bízom, hogy tavaly nem sokan látták rajtam, hogy lyukas....
Viszek futócuccot is, kíváncsi vagyok, tudok-e majd ott futni abban a hőségben és párás levegőben. Van egy ismerős izraeli srác, aki ott lakik és rendszeres futó, majd megkérdezem, hogy fut-e júliusban ép eszű ember Tel Avivban....

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eviizraelben.blog.hu/api/trackback/id/tr366470799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MGerg 2014.07.04. 10:45:48

Bár tudom nem teljesen ehhez a témához tartozik, de...
Boldog születésnapot kívánok! Istenke éltessen még nagyon sokáig, hogy a dédunokáiddal egyetemben olvashasd, de legalábbis hallgasd, ahogy Ők olvassák Neked az izraeli blogodban leírtakat... Egy kicsit azért ez így bizarr... :-)
Szóval vigyázz magadra Te lyány odakünn és várunk vissza! :-)
Az élménybeszámolókat is... ;-)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2014.07.04. 18:58:59

@MGerg: Köszi Gergő :)
Mi lett a panelmoly júzereddel? :D

MGerg 2014.07.07. 16:35:41

Ja tényleg, panelmoly... :-) Majd legközelebb. :-)
süti beállítások módosítása