HTML

Évi Izraelben

Friss topikok

  • MGerg: Határeset Évi... Határeset. :-) Attól függ melyik modellt kaptad. :-) (2014.07.07. 16:39) Ehun vagyok e!
  • MGerg: Ja tényleg, panelmoly... :-) Majd legközelebb. :-) (2014.07.07. 16:35) D-1

Címkék

Archívum

Semmittevés felsőfokon

2014.07.05. 22:20 Simone Lewis

Ez volt a mai nap...Tulajdonképpen semmit sem csináltam :)
Egész jól aludtam, 3/4 9-kor keltem. A klímát kikapcsoltam éjszakára, hát reggelre rendesen meleg volt. Zuhanyoztam, majd kibotorkáltam kávét inni. Sajnos csak nescafe van - ez az egyetlen negatívum, amit el tudok mondani Uri bácsi házáról. Azért kibírom valahogy, nagy duzzogva.
Napközben olvasgattam, beszélgettünk, 12-kor reggeliztünk....
Itt volt ma Uri barátnője, Jud-nak hívják, szerintem olyan 50 éves lehet talán?... Na mindegy, kedves nő, sokat dumáltunk. Vicces, hogy többször mondott egy magyar írót, hogy mennyire szereti, de én meg nem ismertem. Shandon Maraj, ki a fene lehet az? Mire kb. 3 óra múlva leesett, hogy Márai Sándort mondott! Homlokracsapás rendesen. És említette még Szabó Magdától Az ajtót (megjegyzés: ez a kedvenc könyvem), azt mondta, letette a felénél,mondtam, hogy mindenképpen olvassa el, mert megéri. Héberül olvasta, így feltett szándékom beszerezni magamnak itt egy példányt. Teljesen elképedtem mindenesetre, hogy olvasta héberül.
Azon teljesen ledöbbent, hogy olvastam Ari Shavrit Izraelről szóló könyvét, ezt a könyvet anyu vette meg még pár hónapja és el is olvastam. Ő egy elismert újságíró itt és Jud nagyon kedveli. Teljesen elképedt mindenesetre, hogy olvastam magyarul.
Délután 4 felé megéheztünk. Uri bácsi horkolt a TV előtt, így Jud-dal nekiálltunk kaját melegíteni. Csak épp ebben az ultramodern konyhában nem tudtuk bekapcsolni a sütőt. A mikrót sem tudtam, ellenben elállítottam rajta az órát. Ott vihogtunk, hogy nő létünkre itt szerencsétlenkedünk a konyhában...De Uri bácsi felébredt és megmutatta a titkot, hogyan kell ezeket a kütyüket használni! :)
Ha már a kütyüknél tartunk - van Urinak egy "smart electricity" (=okos elektronika) programja. Megy a mobiljáról, i-padről is. Lényege, hogy bármely szobából tudja irányítani bármely másik szobában lévő TV-t, rádiót, klímát, lámpákat kacsolgatni, redőnyöket fel-lehúzni. Befofok, komolyan, mik vannak itt :) Lustaság nagy úr!
Most estefelé megéheztünk, javasoltam, hogy rendeljünk pizzát, ha már lusták vagyunk. Igenám, de még nem telt le a sabbat, így csak naplemente után tudtunk rendelni. Hülye izraeli szokások, eh. De legalább jó volt a pizza. Közben néztük a focimeccset falatnyi (200 centis átmérőjű...) tévéjén.
Pitz (Uri macsekja) küzdött rendesen, hogy kaphasson pizzát, a végén adtunk neki.
Érdekesség, hogy le van vágva egy picit a cica fülének a sarka/teteje - ez azt jelenti, hogy a cica ki van herélve, így nem viszik el a sintérek. Ez itt így szokás, ez is érdekes.
No, leragad a szemem. Holnap elmegyek reggel a suliba, hogy megnézzem, hol is van pontosan, utána meg bemegyek az irodába, DOLGOZNI. Szörnyű, miket ki nem állnom itt.... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eviizraelben.blog.hu/api/trackback/id/tr56476477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása